Tentaångeeest!

Imorgon är det tenta, sista tentan för denna terminen för i skolans värd är det fortfarande höstterminen -11.
På måndag nästa vecka börjar vårterminen.
Jag har inte pluggat tillräckligt mkt, jag kan inte tillräckligt mkt jag vill bara lägga mig och sova och skita i allt. Men det betyder ju att jag defintivt får omtenta och det är jag inte jättesugen på, hellre plugga lite till och kanske klara mig utan omtenta! Det hade vart riktigt skönt, men jag har inga höga förhoppningar på det. Den som lever får se!
Idag är det fullrulle med plugg och ikväll kommer nollorna hit på förfeeest. För nu drar nollningen igåååång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!