Nationalekonomi A

Heter kursen jag börjar läsa imorgon, visst låter det rätt proffsigt. Jag måste medge att jag känner mig rätt proffsig nu för tiden, inte nog med att kursen låter bra så är jag just nu fadder för dem nya nollorna som också börjar skolan imorgon. Det är lite proffsigt att ha koll på allt och veta precis vad som händer, och dem är bara små och förvirrade. Eller små kanske jag inte ska säga eftersom dem flesta av mina nollor faktiskt är äldre än mig men jag har ändå mer ruuuutin!
Nollningen har varat i 3 dagar och än så länge - vilket röj! Och mer ska det bli! För det är lång tid kvar!
Nedräkningen tills jag kommer hem har börjat på allvar också, på fredag beger jag mig västerut för en helg med goa gubbar & gummor! Ska bli skönt att komma hem lite, ladda batterierna och återvända hit igen och ge gärnet på nollningen!
Nu är det sovdags! Gooodnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul det ska bli att ha dig hemma lite igen :)

Men nu är det måndag och en kul vecka att ta sig igenom innan dess!!

2012-01-16 @ 09:35:45
URL: http://jennixx.webblogg.se/
Postat av: anna

det kommer gå fint med nationalekonomi Sanne! du är ju så smart ju :) Hur går det med nya hyresgästen förresten? var det rätt beslut? :)

2012-01-16 @ 22:27:33
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!