FANJÄVLASKIT!

Tentan som jag gjorde för 3 veckor sedan kändes bra när jag gjorde den, men uppenbarligen inte för jag fick U, alltså UNDERKÄNT! Jag kuggade tentan, blir så JÄVLA trött på mig själv, hur svårt kan det vara liksom???
Detta betyder att jag nu har 2 veckor på mig att plugga till 2 tentor, en på fredagen den 17/2 och en på lördagen den 18/2! Blir två väldigt roliga veckor som kommer här för mig, men jag har bara mig själv att skylla på!
FULLT ÖS MED PLUGG DYGNET RUNT!
BARA Å KÖRA!
Det som är riktigt tråkigt är att jag hade tänkt att åka hem den helgen men eftersom omtentan ligger på lördag blir det ju ingen idé, får bli hemresa för mig någon annan helg.

Nu är livet tungt, riktigt tungt och jag vill bara ta mitt pick och pack och åka hem till alla jag känner!
Men som en kompis sa: Men sanne, du är en kämpe! jag vet att du kan klara av detta!
Så det är det jag gör, jag visar att jag kan! Jag bryter ihop och kommer igen och gör det SÅ mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!