Tjugonionde Oktober - 2 0 1 1

Tenta No1 avklarad, nu är bara nästa problem att jag har en ny på torsdag. Lördag till torsdag betyder 5 dagar att plugga på innan det är dags! Jag är om möjligt mer nervös för denna tentan än för den jag hade igår. Hur det gick igår funderar du kanske på då? Jag har ingen aning, kändes som om jag bara svamlade och visste inte alls vad jag pratade om.
Eftersom tenta No2 är påväg blir det ingen kul helg för mig, det blir plugg till tusen! Så ikväll följer en dejt med min marknadsföringsboken, och eventuellt eller snarare förhoppningsvis även med boken som handlar om marknadsundersökningar! Imorgon blir det som idag, en tur till bibloteket för att grotta sig ner i ämnet, som någon vis man sa för ett tag sedan.
Nej! Nu har jag haft "paus" i en timme, dags att ta tag i plugget.

För börjar man inte, blir man aldrig klar ;)

Ha en bra vecka! Det kommer jag ha, i sällskap av mina böcker! Men det bästa med att det är ny vecka snart är att Denise kommer hit på fredag! LYCKA! :) Ska bli riktigt kul att visa henne min "nya" stad som alla envisas med att kalla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!