Ojoj!

Nu är det nästan ny helg och veckan har bara rusat iväg!
Imorgon kommer världens bästa J hit, gud det ska bli riktigt kul!
Inte lika kul är att jag tappade min mobil i en vattenpöl ikväll, så just nu ligger den och torkar. Jag håller verkligen tummarna, för jag vill inte riktigt lägga mina pengar på en ny mobil, det ligger inte riktigt som prio 1 just nu!

Jag är bitter idag, riktigt bitter. Egentligen har jag ingen anledning då förrutom med mobilen. Men jag vet inte, det handlar nog i grund och botten om stress för tentan om en vecka! IIIIH! Men det löser sig säkert, får plugga någon dag imon typ...

Nu ska jag se lite till på tv å bege mig i säng. J - min kära roomie är inte hemma idag och enda till söndag för hon har åkt på äventyr i en annan stad över helgen. När jag ligger här själv i soffan kommer jag på att det är första gången jag är sjäv i lgh på kvällen sedan vi flyttade ihop och det är liksom lite ovant. Skönt absolut, men konstigt för att hon alltid brukar vara hemma liksom :)

Ha en bra kväll/helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!