Värdepapper och moms!

Det är ungefär det som snurrar i mitt huvud nu, grupparbetet är jobbigt för lagom tills allt ser bra ut kommer nästa grej som vi har missat och måste göra om. Lite tröttsamt i längden kan jag ju lätt känna. Förhoppningsvis får vi bukt på det nyupptäkta problemet imorgon! Håller tummarna i alla fall.

Just nu sitter jag och skriver en fin sammanfattning på min rosa bok om bokföring och allt vad det kan innebära. 200 sidor är sammanfattade och resultatet 27 sidior, bara 120 sidor kvar och sedan är det klaaart. Då gäller det bara att råplugga det ;)
Nästa fredag är det tenta, MYSIGT värre!

Nu är det fullkoncentration som gäller i 1½ timme till, för att sedan bege mig hem och kolla på finalen av Bonde Söker Fru! Hoppas ni har en bättre onsdag än jag har!
4 veckor kvar till jul och jullov - eller nej förresten jag har inget jullov för jag har jobb som jag iofs valt själv men framförallt massor med plugg som måste göras. Men ah, gilla läget! Klarar jag utbildningen om 3½ har jag en fin examen som förhoppningsvis ger mig ett riktigt bra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!