TGIF!

Tentan avklarad, hur det gick behöver vi inte prata om men eftersom den är gjord nu är det inte mycket mer att göra än att vänta på att resultatet kommer. Men det är skönt, för efter 3 riktigt intensiva veckor av plugg är det just nu liiiiite lugnare, det betyder inte att jag inte har att göra för det har jag verkligen med en ny bok som skall läsas. Men nu för några dagar är det lite lugnare och det kunde inte komma mer uppskattat! Jag njuuuuter som en galning! Har sedan skriven tenta hunnit vara och träna och handla, skönt att nu vara trött i huvudet efter allt skrivande på tentan och trött i kroppen efter träningen. Träning i form av kombipass av cirkelgym och indoorwalking! Lite snurrigt, samtidigt var det första gången vi provade det, men jag lär gå på det igen :)
Nuuuu är det sova, imorron kommer bästo hit! Fullspäckad helg väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!