Snaaaaart snaaaart!

Idag är det torsdag, älskade torsdag.
Har bara haft introduktion till grupp-arbete i skolan och sedan var tanken att jag skulle plugga och köra en superträning på kvällen så att jag blir helt slut.
Men med ett huvud som protesterar iform av huvudvärk, en näsa som bestämt sig för att rinna konstant och en mage som värker något kolosalt mycket är det svårt att få något plugg gjort. Så jag har idag tagit mig en "ledig" dag, jag vet att det är dumt att göra så. Men jag vet också att det bara är jag själv som får sota för det genom att plugga hårdare sen.
Imorgon är det fredag som ni flesta antagligen vet. Fredag för mig denna veckan betyder att jag ska åka HEM :)
Hem till kära Götet och hem till min kära familj och kompisar! Ska bli underbart, även om det bara är en kort vistelse fredag till söndag för det är föreläsning både fredag och måndag. Men det ska bli jätteskönt att komma hem. Tillbaka i Öret på söndagkväll och sedan är jag här fram till jul igen :)
Nä, nu ska jag äta chips å dipp bara för att jag booooorde pluggat men inte orkat så förhoppningsvis dämpar chipsen min ångest som börjar komma krypande ;)
Från och med nästa vecka är det slut med sådana dum-saker som chips å godis å läsk å choklad. Men idag är det okej!
Ha det så bra!
Puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!