Jävla skit daaag!

Idag längtar jag hem, idag vill jag bara skita i allt som är här och åka hem till mitt kära Göteborg.
Lika kul som det är att åka hem på helgerna, lika jobbigt är det att åka tillbaka till Örebro igen.
Idag vill jag bara hoppa av skolan och säga upp lägenheten och ge upp - men jag är inte en sådan som ger upp i första taget. Hur jobbigt detta än må och hur fel utbildningen än känns har jag bestämt mig för att ge det till sommaren innan jag ger upp. För då har jag ändå gett det en chans - det är vad jag gör idag. Jag ger det en chans!
Så nu ska jag och min ångest över livet bege mig till skolan och plugga många timmar. För nu har jag sovit för länge och jag har inte tid med det. Nu behöver allt som kallas bokföring fastna i mitt huvud, och helst ska det göra det på direkten. För jag har inte riktigt tid att plugga massor. Till helgen kommer fina Mikaela hit och myser det kommer bli en kanon helg!

Kommentarer
Postat av: anna

Men du vännen andas och ta det lugnt. Det tar tid innan man kommer in i plugglivet och det tar tid innan man känner om en utbildning är bra eller inte. Och tänk på att om en månad kommer du sitta i din stol på Telia och hjälpa våra kära kunder ;) haha



nä inte personalerbjudande men Jessica (som kommer från butik) fixade lite bra grejer för mig :)

2011-11-16 @ 07:13:55
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: men fy vad tråkigt att inte ha jullov :O det e nu du ska inse att du borde plugga i Göteborg ;) saknar dig!

2011-11-16 @ 07:16:20
URL: http://thihellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!