Lördag!

6 av 7 dagar denna veckan är avklarade! Och om drygt 5 minuter är det söndag, denna magiska dag. För lika mycket jag hatar dagen eftersom det betyder att helgen är slut, lika mycket älskar jag den för att söndagskänslan är oslagbar! Att denna helgen bara varit plugg, plugg och lite till plugg är inte lika kul. Idag satt jag och Moa i skolan från 12-19 och pluggade PÅ EN LÖRDAG! Igår satt vi där 13-19. Ändå känns det inte som om jag kommer någonstans. 80 sidor kvar på min sammanfattning, men nu är jag för trött för att fortsätta. Tänkte sova nu och se till att gå upp tidigt imorgon och fortsätta på den. Ska vara i skolan till 10 imorgon för att fortsätta tentaplugget, för tentan kommer närmare. På fredag äre dags, tentatajm! Men det bästa är ju tenta festen som kommer därtill. Behöver jag säga att jag är mer taggad på festen än på tentan, men sånt är väl livet antar jag! På lördagen efter där tror jag allt att min kusin kommer hit på ett litet besök, hade ju varit superkul om hon gör det och som allt ser ut nu så tror jag hon kommer smygandes till nordligare breddgrader.
Men nej, inte sitta här hela natten! Nu kryper jag ner i sängen, ska bara diska lite först! 
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!