7 November 2011

Ny vecka, Nya möjligheter!
Känns som om detta kommer bli en bra vecka! Fast iofs så är det bara måndag idag, så jag vet ju inte riktigt vad som händer alla dagarna. :) Men mycket träning skall det bli i alla fall, och mycket plugg! På fredag bär det hem till Göteborg också, ska bli kul att komma hem och träffa familjen och mina kompisar.
Har redan hunnit vara i skolan för en föreläsning på 2 timmar och gud jag höll på att somna på föreläsningen, inte riktigt okej jag vet men det va galet tidigt. Varför lägger dem en föreläsning kl 8? Gaalet ;)
Planen var att power-nappa lite innan jag skulle ta tag i plugget, nu blev det ingen powernap men jag har ätit frukost och druckit kaffe så det är nog bara att sätta igång med plugget om jag ska få något gjort idag.
Ett å två, kämpa på eller något sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!